English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی 15 محکوم غیرعمد در گلریزان چابهار

جشن گلریزان در منطقه آزاد تجاری صنعتی شهرستان چابهار زمینه آزادی 10 محکوم مالی و 5 بدهکار دیه تحت حمایت ستاد دیه را فراهم نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای دومین سال متوالی در منطقه آزاد تجاری صنعتی شهرستان چابهار برگزار شد.

به دنبال این آیین معنوی که با سخنرانی رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان همراه بود، زمینه آزادی 15 زندانی محبوس در شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، سرباز و کنارک با مجموع بدهی بالغ بر 800 میلیون تومان فراهم شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در مراسم با اشاره به جمعیت 50 نفری زندانیان غیرعمد این استان گفت: نخستین جشن گلریزان برگزار شده در منطقه آزاد چابهار در خرداد ماه سال پیش با کمک 660 میلیون تومانی خیرین آزادی 14 مددجوی واجد شرایط را بدنبال داشت.

وی یادآور شد: امسال در ماه مبارک رمضان از مجموع 32 جشن گلریزان پیش‌بینی شده از سوی ستاد دیه بیست مراسم در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان برگزار شده است. شهرها و نقاطی بعضا پر خطر که با وجود تهدیدات پوچ برخی از گروهک‌های افراطی با حضور پر شور نیکوکاران و مسئولان همراه بود.

s

انتهای پیام/

 

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۰۷:۲۰
تعداد کلیک: ۱,۱۶۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.