English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم کرمان به ستاد دیه

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان گفت: از بدو تاسیس این نهاد مردمی در دیار کریمان تا به امروز مبلغی معادل ۱۳ میلیارد تومان از سوی خیرین استانی به ستاد دیه استان کمک شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید حجت‌الله موسوی‌قوام در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان رفسنجان در تالار عقیق اظهار داشت: از سال 1380 تا کنون با برگزاری جشن‌های گلریزان و فعال کردن سامانه‌های تلفن همراه خیرین بسیاری با مبالغ اهدایی خود زمینه آزادی ۳ هزار و ۱۸۴ نفر را فراهم نموده‌اند.

وی یادآور شد: تمامی مددجویانی که به واسطه این ستاد حمایتی از بند حبس رهایی یافته‌اند طبق استعلامات به عمل آمده از سوی گروه‌های تحقیق نیازمند بوده و فاقد هرگونه اموال و دارایی ارزشمند برای تادیه دیون خود احصاء شده‌اند. افزون بر این آبرومندی و عدم سابقه کیفری از دیگر مولفه‌هایی است که ستاد دیه احراز آن را برای هر مددجوی واجد شرایطی لازم می‌داند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در برنامه ستاد دیه جزو اولویت‌هاست برگزاری جلسات صلح و سازش با شاکیان است که بر همین اساس از ابتدای فعالیت این مجموعه در استان تعداد ۶۸۸ نفر با اخذ رضایت از اولیاءدم یا طلبکاران خصوصی بدون پرداخت هیچ مبلغی آزاد شده‌اند.

موسوی‌قوام گفت: در حال حاضر نزدیک به 300 زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمان تحمل حبس می‌کنند که ۲۷ نفر از این افراد متلق به شهرستان رفسنجان هستند که برای آزادی‌شان رقمی معادل۸۰۰ میلیون تومان نیاز است.

وی عنوان کرد: ۱۲۹ جشن گلریزان در چند سال اخیر در سطح استان برگزار شده و طی دو ماه آینده نیز به برکت همین برنامه‌ها امید است تعداد ۹۲ زندانی غیرعمد از بند رهایی یافته و به آغش گرم خانواده بازگردند.

انتهای پیام /

۲۳ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴
تعداد کلیک: ۱,۲۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.