English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آزادی ۲۱۹ زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در ده ماهه امسال تعداد ۲۱۹ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، یوسف خدادادی در آیین افتتاحیه چهارمین هفته فیلم و عکس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در ده ماهه امسال و به همت ستاد دیه استان و خیران 219 محکوم غیرعمد با مبلغ بدهی 57 میلیارد تومان به کانون گرم خانواده بازگشتند.

وی بیان کرد: مبلغ محکومیت این زندانیان آزاد شده به تفکیک 5 میلیارد و 678 میلیون ریال از سوی خیران، بیش از 14 میلیارد ریال از سوی ستاد دیه کشور و 272 میلیارد ریال گذشت شکات بوده و مابقی نیز به صورت تسهیلات در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در این مدت از این تعداد زندانیان 6 زن نیز واجد شرایط بودند که آزاد شدند و به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در تلاش هستیم تا 40 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را که واجد شرایط هستند تا 22 بهمن آزاد کرده و به کانون خانواده بازگردانیم.

خدادادی بیان کرد: یکی از روش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ترویج فرهنگ آزادسازی زندانیان است چرا که زندانیانی که به دلیل دغدغه مالی در گوشه زندان به سر می‌برند از محیط و اطرافیان تاثیرات بدی می‌گیرند که برای خود و خانواده آن‌ها خوب و قابل قبول نخواهد بود.

انتهای پیام /

۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷
تعداد کلیک: ۱,۲۱۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.