English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حلاوت آزادی‌های ستاد دیه را فراموش نمی‌کنم

رییس قوه قضاییه خطاب به مدیران نمایندگی‌های ستاد دیه سراسر کشور گفت: هرگز شیرینی و حلاوت ناشی از آزادی‌ آن‌ افرادی که با تلاش‌ ستاد دیه به آغوش گرم خانواده‌ بازگشته‌اند را فراموش نمی‌کنم.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید ابراهیم رئیسی  رییس دستگاه قضاء با صدور پیامی ضمن تقدیر از  اقدامات حبس‌زداء شرکت کنندگان در چهاردهمین گردهمایی مدیران نمایندگی ستادهای دیه استانی، آن‌ها را به حفظ وجهه مردمی این مجموعه و تلاش حداکثری در راستای آموزش عمومی و پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها دعوت کرد.

در ادامه بخشی از متن این پیام را می‌خوانیم؛ «تمجید از ستاد دیه و اقدمات خالصانه کارکنان آن نهاد حمایتی به شرح و بسط کلام محتاج نیست.  در طول سال‌هایی که افتخار حضور در دستگاه قضائی را داشته و دارم هرگز نگاه زندانیان دردمندی را که به برکت تلاش‌های این نهاد مردمی از بند حبس آزاد، و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند را فراموش نخواهم کرد.

آزادی یکصد و سی هزار زندانی بدهکار در جرایم غیرعمد طی سه دهه فعالیت، آن هم به پشتوانه کمک‌های عامّه ملّت شریف، توفیقی است الهی که شیرینی آن نه فقط نزد دست‌اندرکاران، بلکه در کام تمامی دلسوزان نظام احساس می‌شود.

در کثرت اخبار رسانه‌ها، شنیدن گزارش برپایی آیین‌های معنوی گلریزان، ویژه آزادی زندانیان نیازمند، حلاوتی وصف‌ ناشدنی دارد که به سهم خویش، از تمامی تلاش‌های صورت گرفته در امر حبس‌زدایی و مساعدت به آن دسته از هموطنانی که بابت ناتوانی در تأمین دیون روانه حبس شده‌اند، از شما خادمان با اخلاص ستاد دیه کمال تشکر را دارم.

رمز موفقیت ستاد دیه در امر آزادی مددجویان واجد شرایط و تلاش‌های آن در اصلاح برخی مواد قانونی مرتبط با حوزه پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان، همانا تأکید بر اعتماد عمومی و تکیه بر کمک‌های غیردولتی است؛ امید است با حفظ همین رویه، ضمن توجّه بیشتر به موضوع پیشگیری از وقوع جرایم غیرعمد، شاهد روزی باشیم که موجودی زندان‌های کشور فاقد بدهکارانِ غیربزهکار باشند. انشاالله»

انتهای پیام/

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۱۳
تعداد کلیک: ۴,۴۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.5  (11 رای)
  • منصور رشمه ای
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۱۵
  • 0
  • 2
    2

برای ۵۰۰۰۰۰۰میلیون تومان درزندان گرمسار هستم ازشما خیرین تقاضای کمک دارم

  • یاوری
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۳۹
  • 0
  • 0
    1

موفق باشید


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.