English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مشارکت ۱ میلیارد ریالی دانش‌آموزان در جشنواره «نفس در قفس»

دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جوادالائمه علیه‌السلام با برگزاری بازارچه خیریه موفق به جمع آوری مبلغ ۱ میلیارد ریال شدند.

 به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در نشستی که با حضور غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد و مؤسس مدارس جوادالائمه علیه‌السلام برگزار شد، اسلام افشون مدیر نمایندگی این مجموعه حمایتی در استان یزد با تقدیر از مدیر، معلمین، دانش‌آموزان و انجمن اولیاء در راستای حبس‌زدایی گفت: در بازارچه‌ای که آینده‌سازان ایران اسلامی با ارایه آثار فرهنگی و دست‌سازهای هنری دایر کرده بودند مبلغی معادل 1 میلیارد ریال جمع آوری شد که از محل این کمک‌ها 8 بدهکار مالی و یک محکوم به پرداخت دیه از بند حبس رهایی یافتند.

وی میانگین مدت حبس این افراد را نزدیک به 3 ماه عنوان کرد و افزود: اصل بدهی این افراد اگر چه رقم سنگین‌تری بود اما با عنایت به تلاش دانش‌آموزان این مدرسه شکات نیز نهایت همکاری را در گذشت بخشی از بدهی داشتند.

در ادامه این نشست که به میزبانی دبیرستان دخترانه جوادالائمه برگزار شد، مؤسس مدارس جوادالائمه با اشاره به تاثیرات برگزاری این گونه جشنواره‌ها در افزایش روحیه جهادی دانش آموزان گفت: با برگزاری این برنامه معنوی تمامی تحصیل‌کنندگان علم در کنار برنامه‌های آموزشی خود درس تعهد و مسئولیت پذیری را نیز مشق کردند.

وی افزود : این جشنواره برای دومین سال متمادی است که در این مجتمع آموزشی برگزار می‌شود که تمامی این تلاش‌ها مدیریت نشده الا این که عزیزان ما از همین سن و سال دغدغه اجتماعی را تمرین کرده و برای همیاری همنوعان خود آستین بالا بزنند.

مدیر دبیرستان دخترانه جوادالائمه (ع) هم در سخنانی از تواندمند سازی و افزایش اعتماد به نفس در بین دانش آموزان را از مهمترین آثار این برنامه قلمداد کرد و گفت: در محیط کسب و کار کوچک، جلب مشارکت، ایجاد روحیه کارآفرینی و پرورش ارزش‌های انسانی در سرشت نوع بشر نهاده شده است که تنها کافی است برای متبلور شدن آن زمینه و بستر را فراهم نمود. موضوعی که ما بر حسب وظیفه نسبت به آن انجام وظیفه کردیم و خرسندیم که به دنبال آن در شب میلاد حضرت امیر علیه‌السلام مردان عائله‌مندی که صرفا بر حسب ناتوانی مالی در بند بودند به آغوش گرم خانواده‌های خویش بازگشتند.

جشنواره «نفس در قفس» از تاریخ ۲۳ بهمن الی ۱ اسفند ماه سال جاری در محل دبیرستان دخترانه دوره دوم جواد الائمه علیه‌السلام واقع در یزد برگزار و کلیه عواید آن به آزادی مدجویان جرایم غیرعمد اختصاص یافت.

انتهای پیام /

 

۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۵۵
تعداد کلیک: ۱,۰۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.