English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک 450 میلیون تومانی رهبر انقلاب به زندانیان غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: رهبر معظم انقلاب به سنت هر ساله به منظور حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد مبلغی معادل 450 میلیون تومان به ستاد دیه اهدا داشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در رمضان امسال اگرچه توفیق برپایی جشن‌های گلریزان را نداشتیم اما با این وجود خیرین خداجو از وضعیت نزدیک به 6 هزار محکوم غیرعمد غافل نبوده و در قالب آیین‌های مجازی همیار این مجموعه بوده‌اند، رهبر انقلاب نیز به رسم هر ساله خودشان با اهدای مبلغی بالغ بر 450 میلیون تومان چراغ این سنت حسنه را روشن فرمودند.

آزادی 700 زندانی غیرعمد با کمک‌ 2.5 میلیاردی رهبر معظم انقلاب

وی ادامه داد: طبق گزارش معاونت مالی ستاد دیه معظم‌له در دهه اخیر با اهدای مبلغ 2 میلیارد و 563 میلیون تومان زمینه آزادی بیش از هفتصد زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی را فراهم نموده‌اند.

جولایی گفت: افزون بر مبالغ اهدایی ویژه ماه مبارک رمضان، زندانیان جرایم غیرعمد در سفرهای استانی ایشان هم بی‌بهره نبوده و برای نمونه با کمک پنج میلیارد تومانی معظم‌له در سفر استانی به کرمانشاه تعداد 240 محبوس غیرعمد و با اهدای مبلغ یک میلیارد تومانی‌ خودشان در سفر به بجنورد زمینه آزادی 125 بدهکار عائله‌مند را فراهم نموده‌اند.

وی اظهار کرد: قابل توجه این که از فروردین سال 95 نیز به مناسبت میلاد امام جواد علیه‌السلام علاوه بر حمایت‌های معنوی رهبر فرزانه انقلاب به ستاد دیه، پرداخت مبالغ خیرین جهت تأمین بخشی از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد نیز در بخش پرداخت وجوهات شرعی پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبری فعال و از این طریق تا به امروز هم جمع کثیری از بند رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده‌های خویش بازگشته‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور افزود: اقدامی که بر اساس آن هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی   www.leader.ir وجوهات زکات فطریه یا دیگر تبرعات شرعی مورد نظر خود را برای استخلاص مددجویان این نهاد حمایتی اختصاص دهند.

انتهای پیام /

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸
تعداد کلیک: ۲,۵۳۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (4 رای)
  • زهرا چشم فسا فرزندم حمید قاسمی دهسری
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۴۹
  • 0
  • 0
    0

یا سلام پسرم بیش از 9 ماه هست بخاطر شش تا سکه در زندان بسر میبرد با اینکه دو تا سکه توسط دو خیر دو سکه اعلام امادگی شد ستاد دیه بابت 4سکه نه کمکی برای دریافت وام نمودند و نه کمکی جهت پزداخت جهت ا زادی از زندان پسرم کردند نمی دونم ملاک کمک کردن و این ازادی
ها اصلا راست هست ؟ ممنون میشم جوابی بدهید 09033039733

  • سلام پسرم زندانه ۳ سال میشه برای دیه مونده روستایی هستیم لطفا کمک کنید
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۳۳
  • 0
  • 0
    0

پسرم زندانه ما روستایی هستیم دیه خواستن نداریم بدیم لطفا کمک کنید


امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.