حمایت‌های رهبر انقلاب از ستاد دیه تداوم دارد

حمایت‌های رهبر انقلاب از ستاد دیه تداوم دارد
رهبر معظم انقلاب اسلامی به سنت هر ساله رمضان سال گذشته (1402) مبلغ بیست میلیارد ریال برای آزادی زندانیان نیازمند اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، به مناسبت برگزاری سی‌وهفتمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بار دیگر در کنار حمایت‌های معنوی از امر حسنه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کشور مبلغ بیست میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هر ساله به طور ویژه در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولان و خیّرین نیکوکار در سراسر کشور برگزار می‌شود.

افزون بر فعال شدن بخش تخصیص وجوهات شرعی برای آزادی زندانیان غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه در پایگاه اطلاع‌رسانی امام خامنه‌ای حفظه‌الله در سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه و خراسان‌شمالی هم طبق آمار اعلامی از سوی نمایندگی‌های ستاد دیه، این مجموعه‌های حمایتی نیز همچون بسیاری از واحدهای فعال استانی از مواهب میزبانی خود بی‌بهره نبوده‌اند.

برای نمونه با کمک 5 میلیاردی رهبر انقلاب در سفر به کرمانشاه تعداد 240 محبوس غیرعمد و با اهدای مبلغی معادل یک میلیارد تومان در سفر ایشان به بجنورد تعداد 125 بدهکار سرپرست خانواده با پیگیری فوری ستاد مردمی دیه از زندان آزاد شدند.

۶ اَمرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید