English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تعهد ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران اصفهانی در گلریزان‌های ماه رمضان

خیران استان اصفهان در ماه ضیافت الهی امسال رقمی معادل ۱۰۴ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیات امناء ستاد مردمی دیه اصفهان در نشست شورای مدیران قضایی دادگستری طی سخنانی گفت: تاسیس ستاد دیه از دستاوردهای بابرکت انقلاب بود که به دست مرد پولادین انقلاب از سال 1369 تاسیس و تا به امروز در خیررسانی نورافشانی نموده است. اتفاقی که درجشن‌های گلریزان ماه رمضان امسال، تنها در نصف‌جهان خیران استان بیش از ۱۰۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از سوی خیرین و در قالب هشت جشن گلریزان جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: از این میزان کمک، تاکنون 47 میلیارد تومان آن که معادل بیش از ۵۰ درصد مبلغ اعلامی است وصول شده و نسبت به سال گذشته علی‌رغم مشکلات معیشتی برخی از خانواده‌ها مشارکت خیران بیش از ۱۸ درصد رشد دارد.

جعفری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ کل تعهد خیران ۸۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود، که از این میزان ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن وصول و به حساب ستاد دیه واریز شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: موسس و بنیانگذار این تشکیلات مهم شهید والامقام لاجوردی بود، که هم جشن گلریزان و هم ستاد مردمی دیه را پایه ریزی و ایجاد کرد و اکنون به برکت این جشن‌ها در سالی که گذشت زمینه آزادی 888 زندانی جرائم غیر عمد در کشور فراهم شده است.

 

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۴۲
تعداد کلیک: ۱۵۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.