English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیر جدید ستاد دیه تهران معرفی شد

آیین معارفه «عباس کشانی» در کسوت مدیر نمایندگی ستاد دیه تهران با حضور رئیس هیات امناء و مدیرعامل ستاد دیه کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، صبح امروز (2 اردیبهشت ماه) با حضور جمعی از مسئولین کشوری و مدیران استانی عباس کشانی، معاون سابق اجرایی، مدیر اسبق امور استان‌ها، مشاور و بازرس ویژه ستاد دیه کشور بعنوان مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه در استان تهران معرفی شد.

سید اسداله جولایی، رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور در این مراسم با تقدیر از اقدامات منوچهر رحمانی در ایام تصدی بر این مسئولیت گفت: ستاد دیه تهران به دلیل موقعیت خاص پایتخت همواره دارای بیشترین پرونده ارجاعی است و بنا به شرایط اقتصادی جامعه و کثرت مهاجرت‌های ناموفق به تهران پای بسیاری از شهروندان و هموطنان تحت عنوان محکومیت‌های مالی یا دیون ناشی از پرداخت دیات غیرعمد متاسفانه به ندامتگاه‌های سطح این استان باز شده و می‌شود که ضمن تسریع و تدقیق در رسیدگی به پرونده‌ها، توجه به مقوله «پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به داخل بندها» و تدوین برنامه‌های آموزشی در کنار رسالت سنگین آزادی محبوسان غیربزهکار باید رویه پیش‌روی کارکنان این مجموعه باشد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت زندانیان جرایم غیرعمد در کشور افزود: طبق آخرین آمار استان تهران با اختلاف بسیار از استان اصفهان در شرایط فعلی بیشترین تعداد زندانی بدهکار مالی را به خود اختصاص داده است که با عنایت به ارقام سنگین محکوم‌به در قبال برخی پرونده‌ها رعایت عدل در قبال منابع مردمی این نهاد حمایتی بیش از پیش صورت گرفته و در تسویه دیون خصوصی از نهایت ظرفیت‌های بومی و تهمیدات قانونی باید بهره‌ جست.

گفتنی است، مدیر پیشین ستاد دیه تهران طی حکمی از سوی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به عنوان مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز انتخاب شد.

ستاد دیه کشور

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۱
تعداد کلیک: ۱۸۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.