English
به ستاد دیه خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کمک ۲۶ میلیارد تومانی مراکز اقتصادی کرمان به زندانیان غیرعمد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: طی سال جاری ۲۶ میلیارد تومان توسط دوازده مجموعه صنعتی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به حساب ستاد دیه واریز شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، سیدحجت‌الله موسوی‌قوام در نشست هیئت امنای ستاد دیه کرمان که به ریاست رئیس کل دادگستری استان برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: سال گذشته 306 نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه بدهی 12 نفر هم در سال گذشته پرداخت شده بود اما آزادی آن‌ها به سال جدید موکول شد، گفت: از مجموع زندانیان آزاد شده سال گذشته 296 نفر مرد و 10 نفر زن بودند.

موسوی‌قوام از 621 میلیارد و 992 میلیون تومان به‌عنوان میزان بدهی زندانیان واجد شرایط سال گذشته خبر داد و افزود: بیش از 307 میلیارد تومان معادل 50 درصد از عدد بدهی اخذ رضایت شاکیان را داشتیم و از استان‌های برتر در این زمینه بودیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان اظهار کرد: آورده مددجویان استان کرمان رقمی معادل سه میلیارد و 482 میلیون تومان و اعسار و تقسیط بدهی 277 میلیارد و 667 میلیون تومان بوده است.

وی درباره پرداخت تسهیلات بانکی به زندانیان جرائم غیرعمد هم گفت: سال گذشته بیشترین جذب را در این بخش معادل 11 میلیارد و 113 میلیون تومان داشتیم و 16 میلیارد و 330 میلیون تومان نیز میزان کمک‌های مردمی و خیران و بیش از پنج میلیارد تومان کمک ستاد دیه کشور  برای آزادی زندانیان اختصاص یافت.

موسوی‌قوام بیان کرد: تعهدات جشن گلریزان سال قبل در استان کرمان برابر با 30 میلیارد تومان بود که در مجموع 23 میلیارد و 500 میلیون تومان جذب شد.

وی یادآور شد: در سال جاری تعداد 31 نفر مددجوی واجد شرایط از زندان‌های استان کرمان با پرداخت پنج میلیارد و 440 میلیون تومان آزاد شده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن‌های گلریزان سال جاری قبل از نوروز آغاز شده بود و تاکنون حدود 26 میلیارد تومان به حساب ستاد دیه استان کرمان واریز شده است و گرچه هدفگذاری ما برای گلریزان امسال 40 میلیارد تومان بود، اما پیش‌بینی می‌شود از این عدد عبور کنیم.

موسوی‌قوام اظهار کرد: 12 مجموعه از بنگاه‌های اقتصادی مبلغ 26 میلیارد و 100 میلیون تومان تعهد کرده‌اند که تاکنون حدود 10 میلیارد و 300 میلیون تومان آن وصول شده و سه مجموعه باقی‌مانده است که باید به تعهد خود عمل کنند.

ستاد دیه کشور

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹
تعداد کلیک: ۱۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ستاد دیه می باشد.