مردی که با حق‌الزحمه مشاوره زندانی آزاد می‌کند

مردی که با حق‌الزحمه مشاوره زندانی آزاد می‌کند
یکی از فروشندگان غذای پرندگان که به مراجعین در زمینه نگهداری از انواع طوطی‌سانان مشاوره می‌دهد، با حق‌الزحمه این کار خود تا کنون زمینه آزادی 2 زندانی غیرعمد را فراهم نموده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، نیکوکاری که تمایلی به افشای نام خود نداشت، به همراه همسر و فرزند یک ماهه‌اش ضمن حضور در ستاد دیه تهران، بخشی از  درآمدش را جهت پرداخت بدهی زندانی و آزادی 2 زندانی جرایم غیرعمد اختصاص داد.

وی گفت: مراجعین به فروشگاه نگهداری پرندگان و طوطی‌سانان در صورت تمایل، مبلغی به عنوان امور خیریه پرداخت می‌کنند که در زمینه تهیه جهیزیه یا پرداخت بدهی زندانیان نیازمند صرف می‌شود و برکت آن در زندگی تمام نیکوکاران جاری است.

این نیکوکار با پرداخت بیست میلیون تومان بخشی از بدهی 2 زندانی را پرداخت کرد و این زندانیان عائله‌مند به زودی با این مرحمت نیکوکار تهرانی به آغوش پرمهر خانواده باز خواهند گشت.

نیکوکاران پایتخت که قصد مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 ستاد مردمی استان تهران در این امر حسنه سهیم باشند. خیرین همچنین می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان، خیابان سنایی، نبش اعرابی پنج، پلاک 19، طبقه اول یا با شماره‌گیری تلفن 88861992 با شیوه اختصاص کمک‌های مالی در راستای آزادی زندانیان غیربزهکار آشنا شوند.

۱۲ خرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید