آزادی 70 زندانی آذربایجان‌شرقی در سالگرد ارتحال معمار انقلاب

آزادی 70 زندانی آذربایجان‌شرقی در سالگرد ارتحال معمار انقلاب
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی از آزادی ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد و محکوم مالی این استان به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، موسی خلیل‌الهی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و همچنین در راستای گرامیداشت خاطره شهدای خدمت با کمک خیرین و حمایت‌های ستاد دیه استان تعداد 70 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان آذربایجان شرقی در این روز از زندان آزاد شدند.

وی افزود: از مددجویان مساعدت شده 35 نفر از زندان تبریز و 35 نفر از زندان‌های شهرستان‌های استان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: کل بدهی این مددجویان مبلغی معادل 33 میلیارد تومان بود که برای آزادی این تعداد، خیرین و ستاد دیه استان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت کمک ویژه (بلاعوض) پرداخت کردند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 112 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان از زندان آزاد شدند که کل مبلغ بدهی آنان در مجموع 139 میلیارد تومان بود و برای آزادی این افراد مبلغ 7 میلیارد و 800 میلیون تومان به صورت کمک ویژه (بلاعوض) پرداخت شده است.

۱۶ خرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید