آزادی 7 زندانی با همت یک هیئت فرهنگی در یزد

آزادی 7 زندانی با همت یک هیئت فرهنگی در یزد
با همت و همراهی اهالی فرهنگ‌دوست «دوشنبه‌های رهایی» در یزد، زمینه آزادی ۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جمعی از اهالی رویداد فرهنگی «دوشنبه‌های رهایی» به نمایندگی از شرکت‌کنندگان در برنامه‌های تفریحی و بازدیدهای موردی از ابنیه و اماکن تاریخی یزد با اهدای مبلغی معادل ۳۱۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۷ بدهکار مالی گرفتار در زندان‌های استان را فراهم نمودند.

۲۶۰ میلیون تومان از این مبلغ از سوی یکی از خیرین حاضر در طرح «دوشنبه‌های رهایی» به ستاد مردمی دیه اهدا شد که این نیکوکار تمایلی به افشای نام و تصویر خود نداشت. مبلغ ۵۰ میلیون تومان نیز طی بازدیدهای صورت گرفته طی دو هفته اخیر این گروه در قالب تور بازدید از خانه‌های ثبت شده در فهرست آثار ملی جمع‌آوری شده است.

گفتنی است پویش مردمی «دوشنبه‌های رهایی» نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار و هر دوشنبه یک عمارت قدیمی جهت بازدید علاقه‌مندان انتخاب میشود که برگزاری این رویدار تفریحی و فرهنگی طبق هماهنگی با ستاد دیه بازدیدکنندگان هر کدام مبلغی را با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا می‌کنند که این تا به امروز که پویش که در هفته سی‌هشتم آن قرار دارد با استقبال خوب شهروندان یزدی همراه بوده است و از این مجال تا کنون زمینه آزادی چندین زندانی نیازمند بدهکار در جرایم غیرعمد فراهم شده است.

۲۱ خرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید