آزادی زندانیان غیرعمد در گرو عزم همگانی است

آزادی زندانیان غیرعمد در گرو عزم همگانی است
امام جمعه مریوان با اشاره به لزوم مشارکت همگانی آحاد اجتماعی در کاهش جمعیت زندانیان غیرعمد گفت: خیران زمینه آزادی زندانیان غیرعمد را به ویژه در ایام عید قربان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، ماموستا شیرزادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم مؤمن شهرستان مریوان با اشاره به اینکه در آستانه عید قربان قرار داریم و تبریک این عید بزرگ به تمام مسلمانان و قبولی طاعات و راز و نیازهای حاجیان در مکه اظهار کرد: اعیاد مختلف مانند عید سعید فطر و عید قربان در میان مسلمانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی، قربانی کردن را یک عبادت و از شعائر دین مبین اسلام مطرح کرد و افزود: ذبح حیوان از کارهای نیکی است که بوسیله آن انسان به رحمت خداوند نزدیک می‌شود و این عمل که به نوعی فقرزدایی در جامعه می‌توان از آن یاد کرد موجب تقرب الهی برای عاملین به خیر است. ذبح حیوانات یکی از اعمال عید قربان است که خداوند در آیات قرآن ذبح را از مصادیق تقوا معرفی کرده است.

ماموستا شیرزادی ضمن تقدیر از خیرین و تلاش‌های ستاد دیه در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اظهار کرد: باید مردم و خیرین نیک اندیش دست به دست هم دهند تا زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنند.

۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید