آزادی زوج ورشکسته به همت ستاد دیه

آزادی زوج ورشکسته به همت ستاد دیه
با هزار امید و آرزو سرمایه‌ای دست و پا کردند و زدند به دل میدان و وارد بازار میوه و تره بار شدند. اما به دلیل کم تجربگی یا ندانم کاری چرخ کاسبی برایشان آنطور که فکر می‌کردند نچرخید.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، زوج البرزی با وجود کلی نیازمندی و مشکلات در تامین مخارج معیشتی کلی بدهی بالا آوردند. طلبکاران شکایت کردند و در عین ناباوری زن و شوهر هر دو با هم راهی زندان شدند. ورشکستگی یک طرف، بی‌سرپرست شدن بچه‌ها هم یک طرف، چاره‌ای هم نداشتند و دست اطرافیان و دوست و آشنا هم به جایی بند نبود. فقط خدا می‌داند بر این زوج البرزی پشت میله‌های زندان چه گذشت اما خدا الرحم الراحمین است و در اوج ناامیدی، امید هست.

ستاد دیه البرز از محل کمک‌های ویژه خیرین، بدهی این زوج را پرداخت کردد و آنها از ندامتگاه فردیس آزاد شدند و مجدداً به کانون خانواده را گرم کرد.

مدیرکل زندان‌های استان البرز محمد فتحی با اعلام این خبر مبلغ بدهی را 4 میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد.

اصغر فتحی، در خصوص جزئیات این اتفاق مبارک اظهار کرد: بدهی این زوج بالغ بر 4 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده که با کمک 4 میلیارد و 230 میلیون ریالی و بلا عوض ستاد دیه از زندان آزاد شدند.

 وی افزود: این زوج با جمع آوری سرمایه‌ای وارد بازار میوه و تره بار شده بودند که متاسفانه به دلیل کم تجربگی در این بازار ورشکست شده و با شکایت طلبکاران و ناتوانی در بازپرداخت بدهی‌ها راهی زندان شده بودند.

 عضو هیات امناء ستاد دیه استان البرز یادآور شد: با کمک بلاعوض ستاد دیه و اخذ تخفیف 460 میلیون ریالی از طلبکاران خوشبختانه این زوج از زندان آزاد و به خانه بازگشتند.

۳۱ خرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید