آزادی 14 زندانی غیرعمد با همت خانه تکواندوی البرز

آزادی 14 زندانی غیرعمد با همت خانه تکواندوی البرز
با همت اعضاء هیئت تکواندوی شهرستان کرج و با همکاری فدراسیون این رشته ورزشی و همراهی ورزشکاران در قالب برگزاری آیین گلریزان آزادی زمینه رهایی 14 بدهکار مالی فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با همکاری ستاد دیه و فدراسیون تکواندو البرز در روز عید سعید غدیر خم  برگزار شد.

محمدباقر مقدسی، مدیر ستاد دیه البرز در این آیین ورزشی طی سخنانی گفت: در راستای استخلاص حداکثری زندانیان جرایم غیرعمد این استان با همکاری فدراسیون تکواندو البرز و در حضور مسئولین ورزشی استان و پیشکسوتان کشوری در رشته تکواندو جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار شد که به برکت این اقدام انساندوستانه زمینه آزادی 14 بدهکار مالی فراهم گردید.

وی افزود: این جشن همزمان با برگزاری مسابقات لیگ کشوری تکواندو در خانه تکواندو به میزبانی هیئت تکواندو استان البرز و در حضور داراب خانی معاون دادگستری کل استان البرز و جمعی از دستاندرکاران حوزه قضائی برپا شد که پس از اجرای برنامه‌های ورزشی تیم‌های آکادمی تکواندو استان و حرکات پهلوانی اعضاء هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای حاضرین در برنامه مبالغ نقدی خود را برای تسویه 14 مددجوی مطرح شده در این گلریزان در اختیار نمایندگان ستاد دیه قرار دادند.

۶ تیر ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید