«ایساتیس» ایستگاهی برای رهایی

«ایساتیس» ایستگاهی برای رهایی
اکران اختصاصی فیلم ایساتیس، یکی از پرمخاطب‌ترین آثار مستند ارایه شده در گروه هنر و تجربه با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مستند ایساتیس به کارگردانی علیرضا دهقانی یکشنبه ( ۱۰ تیر ماه) ساعت ۱۹:۳۰ در سینما تک یزد با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اکران خواهد شد.

کارگردان این اثر در خصوص این اقدام خیرمندانه گفت: تصمیم گرفتم تا با یک اکران اختصاصی و تخصیص فروش یک سانس از این فیلم سهم کوچکی در کمک به آزادی زندانیان غیر عمد داشته باشم و بتوانم قدم کوچکی به سهم خودم در کمک به آزادی لااقل یک زندانی غیرعمد بردارم.

ایساتیس از تولیدات استان یزد مستندی شاعرانه است که در مدت زمان ۷۵ دقیقه به تصویرگری از میراث ملموس و ناملموس این استان می‌پردازد و تاکنون در ۲۵ جشنواره داخلی و بین‌المللی برگزیده و دی ماه سال گذشته نیز بعنوان پر مخاطب‌ترین فیلم مستند سینمای ایران انتخاب شد.

نیکوکارانی که تمایل دارند با تماشای این فیلم در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد سهیم باشند می‌توانند با خرید بلیت از طریق سایت سینماتیکت و یا با حضور در گیشه سینما اقدام بهای تماشای این اثر را پرداخت نموده و با این اقدام در امر حسنه آزادی زندانیان غیربزهکار مشارکت نمایند.

۱۰ تیر ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید