هزینه‌های درمان پدر 42 ساله تبریزی را روانه حبس کرد

هزینه‌های درمان پدر 42 ساله تبریزی را روانه حبس کرد
مرد عائله‌مندی که قرض گرفته بود تا با آن برای امرار معاش خانواده خودروی فرسوده‌ای را خریداری کند امروز بابت عدم توانایی در تادیه دین در بند حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مددجوی 42 ساله که به خاطر مطالبه وجه چک ناتوان از تسویه شده بود از خرداد سال جاری روانه زندان مراغه از توابع استان آذربایجان‌شرقی می‌شود.

این مددجو سرطان بدخیم دارد و بی‌اختیاری در ادرار و عدم تهیه به موقع داروهای روزانه و مورد نیاز شرایط نگهداری از او در بند را سخت‌تر نموده است.

اسفند سال 1401 این مرد که صاحب 2 فرزند خردسال است بخاطر درمان سرطان ستون فقرات وجهی را از بستگان اخذ می‌نماید تا خودرویی با شرایط خریداری نماید که با شدت گرفتن مشکلات جسمانی برای تامین بخش مهمی از داروهای تجویزی وسیله کارش را که یک تاکسی مستهلک بود را فروخته و در نهایت بخاطر عدم تسویه چک با طرح دعوی شاکی روانه زندان می‌شود.

بنابر تحقیقات بعمل آمده از سوی گروه تحقیق ستاد مردمی دیه همسر و فرزندان این مرد گرفتار در شرایط فعلی با یارانه گذران عمر نموده و در خانه‌ای استیجاری سکونت دارند.

کل بدهی این زندانی رقمی معادل 202 میلیون تومان است که فرد مدیون در شرایط فعلی به دلیل عدم پشتوانه مالی قادر به پرداخت حتی درصدی از این محکوم‌به نیست.

خیرین خداجویی که قصد حمایت از این محبوس دردمند را دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای آزادی زندانیان غیرعمد از طریق شماره حساب ‌۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۰۴ یا شماره کارت 6037991899510956 نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان آذربایجان شرقی واریز نمایند.

۱۹ تیر ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید