آزادی 67 زندانی غیرعمد تهرانی در سایه‌سار خیمه حسینی

آزادی 67 زندانی غیرعمد تهرانی در سایه‌سار خیمه حسینی
در ایام عزاداری سالار شهیدان نیکوکاران تهرانی برای پاسخگویی به چشمان منتظر خانواده‌های زندانیان نیازمند یاحسین گفته و 67 نفر را آزاد کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در روزهای محرم و صفر و ایام عزاداری سالار شهیدان و در پیروی از سیره حسینی، نیکوکاران عزادار برای آزادی زندانیان نیازمند و پاسخگویی به چشمان منتظر خانواده‌های آنان با آزادی 67 نفر یک یاحسین دیگر گفتند.

عباس کشانی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: کمک به آزادی زندانیان نیازمند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی ناشی از حبس سرپرست خانوار موثر است و در راستای ادای این امر خیر علاوه بر این اهدای لبخند شادی به فرزند زندانی صدقه جاریه بوده، آثار و برکات زیادی در زندگی فرد نیکوکار دیده می‌شود.

وی با اشاره به برپایی غرفه‌ای از سوی ستاد دیه در میدان آزادی تهران ادامه داد: در هر پویش و یا مناسبت ملی و مذهبی، نیکوکاران این شهر بیش از زمان‌های دیگر وارد میدان ایثار می‌شوند تا زمینه آزادی زندانیان نیازمند فراهم شده و به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگردند. از همین رو در آیین معنوی «محرمشهر» که تا ایام اربعین حسینی در میدان بزرگ آزادی دایر شده بر آن شدیم از این ظرفیت موجود بهره جسته و با راه‌اندازی خیمه یاری در خدمت خیل عاشقان حسینی در خلال برپایی برنامه‌های ویژه این مناسبت باشیم.

کشانی اعلام کرد: امسال نیز در ماه محرم نیکوکاران با لبیک به پویش یاری و پیروی از سیره سیدالشهداء امام حسین علیه‌السلام با واریز وجوهات نقدی، زمینه آزادی 67 نفر شامل 61 نفر مرد و 6 نفر زن زندانی نیازمند را فراهم کردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران افزود: بدهی این تعداد زندانی نیازمند 122 میلیارد تومان بود که 103 میلیارد آن با قبولی اعسار از سوی  مراجع قضایی کاهش یافت تا مددجویان واجد شرایط بعد از آزادی به صورت اقساط بدهی خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: مابقی بدهی آنان از محل آورده خانواده‌های زندانیان و کمک نیکوکاران ستاد دیه استان تهران تأمین شد تا در این یک ماه 67 نفر آزاد شوند.

۲۴ اَمرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید