زمینه آزادی 2 زندانی در بدرقه زائرین اربعین فراهم شد

زمینه آزادی 2 زندانی در بدرقه زائرین اربعین فراهم شد
نیکوکاری که با چشمان اشکبار برای بدرقه زائرین اربعین به میدان آزادی رفته بود، با واریز یکصد میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران، موجبات آزادی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، همزمان با مراسم بدرقه زائرین اربعین که در میدان آزادی و آخرین شب مراسم محرم شهر برگزار شد، نیکوکاری که امسال نتوانسته بود در راهپیمایی زیارت امام حسین علیه‌السلام شرکت کند، با چشمان اشکبار یکصد میلیون تومان به حساب این ستاد واریز کرد.

وی هدف از این کار انسان‌دوستانه را پیروی از سیره امام حسین علیه‌السلام دانسته، اظهار کرد: خداوند به بنده توفیق عنایت کرده که طی سالهای گذشته نیز در مراسم گلریزان بدهی یکی دو نفر از زندانیان نیازمند را پرداخت کرده‌ام و واقعاً قدم گذاشتن در این راه جز لطف خدا و ائمه نیست.

این نیکوکار که نخواست نامش اعلام شود، گفت: امسال که به دلایلی امکان شرکت در راهپیمایی اربعین و زیارت را نداشتم، تصمیم گرفتم مبلغی به حساب ستاد دیه واریز کنم و امیدوار هستم با این کار دل کودکان چشم انتظار دو زندانی شاد شود.

بنا به این خبر در ماه محرم نیکوکاران با لبیک به پویش یاری و پیروی از سیره سیدالشهداء امام حسین علیه‌السلام با واریز هدایای نقدی به حساب ستاد دیه استان تهران، زمینه آزادی 67 نفر شامل 61 نفر مرد و 56 نفر زن زندانی نیازمند را فراهم کردند.

۲۹ اَمرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید