آزادی 4 زندانی غیرعمد با همت پزشکان جهادی در تهران

آزادی 4 زندانی غیرعمد با همت پزشکان جهادی در تهران
به همت گروه جهادی شهید «قنبر ثامنی» که بیشتر اعضای آن را پزشکان تشکیل می‌دهند، 4 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و به کانون خانواده‌ بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در آستانه اربعین حسینی با همت گروه جهادی شهید قنبر ثامنی و واریز دویست میلیون تومان، بدهی چهار نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد پرداخت شد.

همچنین بیشتر اعضای این گروه جهادی، پزشکان، کادر درمان و کارکنان نظام پزشکی منطقه 16 تهران هستند که در مناسبت‌های مختلف با حضور در عرصه ایثار و نوعدوستی، موجبات گره‌گشایی از زندگی نیازمندان را فراهم می‌‌کنند.

بنابر اعلام این خبر، اولین زندانی آزاد شده «نگار ه» معمار و طراح داخلی ساختمان بود که در دوران کرونا و رکود اقتصادی گرفتار بدهی و چک برگشتی شد.

دومین زندانی کلثوم ش. خانه‌دار و مادر دو فرزند پس از خرید طلا برای ازدواج پسرش و هدیه عروس دچار مشکلات مالی شده و در ادامه موفق به پرداخت بدهی خود نگردید.

سومین زندانی که گروه جهادی مذکور بدهی وی را پرداخت کردند،  پدر 68 ساله‌ای بود که به علت بیکاری و مشکلات معیشتی از شخصی هشت میلیون تومان مقوش می‌شود و در جریان مطالبه وجه از سوی صاحبان حق موفق به بازگرداندن وجه نشده و در نهایت با شکایت شاکی و خسارت تأخیر و تأدیه زندانی می‌شود.

چهارمین محبوس مساعدت شده نیز «عبدالحسین ف» یک کارمند خدماتی است که با سه سر عائله مستأجر بوده و همسر و فرزندان او در غیاب سرپرست خانه حوالی شهریار زندگی‌ می‌کنند. این فرد که برای تهیه جهیزیه دخترش و ازدواج مبلغ 160میلیون تومان استقراض نموده بود به جهت مشکلات در تسویه روانه ندامتگاه تهران بزرگ می‌شود.

با واریز مبلغ دویست میلیون تومان، از سوی این جهادگران عرصه بهداشت و درمان بدهی چهار زندانی نیازمند و بدهکار جرایم غیرعمد یاد شده پرداخت و این افراد جواز آزادی خود را  در آستانه اربعین حسینی دریافت نمودند.

۳۱ اَمرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید