آزادی 6 زندانی غیرعمد با کمک 470 میلیونی نیکوکار کرمانی

آزادی 6 زندانی غیرعمد با کمک 470 میلیونی نیکوکار کرمانی
با کمک 470 میلیون تومانی نیکوکار کرمانی زمینه آزادی 6 نفر از زندانیان تحت حمایت ستاد دیه در دیار کریمان فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در راستای کمک به آزادی محکومین جرائم غیرعمد به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها خیر کرمانی مقیم تهران مبلغ 4 میلیارد و 70 میلیون ریال را در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد مردمی دیه استان کرمان اهداء نمود.

این نیکوکار کرمانی که حاضر به انتشار نام و چهره‌اش نبود در خصوص این اقدام خیر و خداپسندانه چنین اظهار کرد: سال‌هاست که به تهران مهاجرت نموده و در این استان زندگی می‌کنم اما هر گز فراموش نکردم که فرزند دیار کریمان هستم و خود را وابسته به مردم خون گرم آن می‌دانم.

همیار ستاد دیه در خصوص نیات شخصی خود از این کمک افزود: هرساله توسط شخص خودم و افراد خانواده‌ام مبلغی را جهت شادی روح اموات و باقی‌الصالحات به یک امر خیر و خداپسندانه اختصاص می‌دهیم لذا امسال با مشورت اعضای خانواده‌ام تصمیم گرفتیم این مبلغ را در جهت آزادی زندانیان غیرعمد هزینه نمایم در نهایت مبلغ فوق را به ستاد مردمی دیه استان کرمان اهدا نمودیم چرا که من و خانواده‌ام نسبت به مردم کرمان وابسته هستم و خود را فرزند دیار کریمان می‌دانیم.

بنابر اعلام این خبر با مبلغ اهدایی این خیّر خداجو تعداد 6 مددجوی واجد الشرایط بدهکار در جرائم غیرعمد از سطح زندان‌های استان آزاد شدند.

۱۸ مهر ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید