زندانی بدهکار با سود سرمایه دو همکار آزاد شد

زندانی بدهکار با سود سرمایه دو همکار آزاد شد
دو نفر نیکوکار که با سرمایه‌ای اندک، کار خرید و فروش ملک را آغاز کرده بودند، در عمل به نذرشان، اولین سود کارشان را برای آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، دو همکار که با سرمایه‌ای اندک، وارد کار خرید و فروش زمین و ملک شده بودند، با اولین سود کارشان مبلغ 50 میلیون تومان از بدهی یک زندانی بدهکار و نیازمند را پرداخت کردند.

این دو نفر همکار در عمل به نذری که با آغاز شراکت مطرح کرده بودند، تمام اولین سود را برای آزادی مردی چهل ساله و مجرد اختصاص دادند. دست‌فروش لباس و پوشاک که با رکورد اقتصادی دچار مشکلات مالی شده و با بدهی هشتاد میلیون تومانی در زندان به سر می‌برد.

نیکوکاران جوان پس از مطالعه چندین پرونده، زندانی یاد شده را انتخاب نموده، با واریز 50 میلیون تومان، زمینه آزادی وی را فراهم کردند تا نزد پدر و مادر پیرش بازگردد، همچنین سی میلیون تومان از بدهی زندانی توسط نیکوکاران دیگر تأمین شده بود.

بنا به این خبر، دو همکار نیکوکار اعلام کردند به‌دلیل شیرینی باز کردن گره از کار بسته افراد نیازمند، روند کمک برای آزادی زندانیان را با بخشی از سودهای بعدی خود ادامه خواهند داد.

۱۸ مهر ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید